PORÓWNANIE DRAM: Marry My Husband vs Perfect Marriage Revenge



Możliwość zmienienia swojego życia przez cofnięcie się w czasie to najwspanialszy dar jaki można otrzymać od losu. Kto by nie chciał czegoś naprawić, zrobić inaczej lub nie zrobić ze swoim życiem. Chciałabym otrzymać taką możliwość jak pary w dramach z nagłówka ale nie chciałabym wpierw mieć takiego życia jak one. Czy dlatego nie dostaję takiej szansy? Żyję i mam się za dobrze wg losu? 😂 pozostając przy tej myśli, biorę się za porównanie.

Doskonała Zemsta Małżeńska czyli Perfect Marriage Revenge zobaczyłam zaledwie miesiąc, góra półtora, zanim wyszło Wyjdź Za Mojego Męża (ang. Marry My Husband) więc naturalnie im więcej odcinków widziałam tym więcej podobieństw zauważałam. Obie dramy są bardzo ciekawe i dość różne coś mają ten sam rdzeń - główna bohaterka jest źle traktowana przez swoją rodzinę i wyniku ich działań umiera. Nagle budzi się w kompletnie nowym ale znanym jej otoczeniu - cofnęła się w czasie do dnia wydarzeń, które zaważyły na jej przyszłości ❤ Obie dopiero po chwili zdają sobie sprawę, że to dzieje sie naprawdę i mogą odwrócić swój tragiczny los. Znajdują partnerów skorych do pomocy i robią wszystko aby odpłacić swoim ciemiężcom 😈

Obie dramy bardzo mi się podobały ale Perfect Marriage Revenge bardziej. Można by pomyśleć, że tylko ze względu na to, że widziałam ją pierwszą ale nie, to nie to. Doskonała Zemsta Małżeńska była bardziej dynamiczna i chemia między głównymi postaciami była znacznie lepsza. A czego chcieć więcej? W tego typu dramie, chemia i dobra zemsta to klucze do świetnego odbioru. Park Min Young i Na In Woo mieli co najwyżej przyjacielską bliskość. Chemia była naprawdę niewielka i ich sceny jako pary były średnie. Natomiast sceny z Sung Hoon i Jung Yoo Min były naprawdę dobre i świetnie się tą dwójkę oglądało razem 👌

Jest to najlepsza drama w której grał Sung Hoon 💛, podczas gdy Na In Woo nie zrobił ma mnie większego wrażenia. A co do pań, Park Min Young jest bardzo popularną aktorką i czuć w niej lata grania w serialach. Jej występ w Marry My Husband i w pewnych momentach lepszy niż Jung Yoo Min ale problem jest w tym, że Min Young gra bardzo podobnie w każdym serialu i ciężko mam ją polubić 😕

Z kolei jeśli miałabym wskazać, która drama miała lepszych złoczyńców to nie byłabym w stanie powiedzieć. Oni są tak dobrzy w obu dramach, że nie ma możliwości wskazać lepszych. W Perfect Marriage Revenge dzieje się bardzo dużo, złoczyńcy mieli wiele wiele lat na budowanie zaplecza swoich działań i rozszyfrowanie ich nie było ani łatwe ani bezpieczne. Lee Min Young stworzyła za-czepistą postać złej macochy i żony dyrektora chcącej przejąć całą firmę. Jej postać była 100% przeciwieństwem tej, którą grała w serialu Netflixa Love (ft. Marriage and Divorce). Nie wiem, która lepsza 😅 Ale co dwie głowy to nie jedna! Lee Yi Kyung i Song Ha Yoon odegrali kapitalne role ohydnego partnera i nienormalnej przyjaciółki. Stali się już legendą, w szczególności ona 😆

Temat podróży w czasie, zamiany miejsc lub przeżycie swojego życia raz jeszcze nie jest niczym nowym i możemy je znaleźć w filmach i serialach chyba z każdego kraju. Nalepszą dramą w tej kategorii jest i na długo pozostanie Reborn Rich (pol. Najmłodszy syn konglomeratu) gdzie Song Joong Ki odegrał wg mnie życiową rolę, jednak Marry My Husband i Perfect Marriage Revenge pokazały, że połączenie tego tematu z zemstą, przysięgą małżeńską i szalonymi rodzinami może zrobić z podróży w czasie coś ciekawego i wciągającego.

Dzięki ogromnemu wkładowi w marketing na długo przed premierą i możliwością oglądania na platformie Amazon, Wyjdź Za Mojego Męża niestety przyćmiewa swoją popularnością Doskonałą Zemstę Małżeńską. Jednakże ze względu na to, że w 12 odcinkach Perfect Marriage Revenge dała radę podołać skomplikowanej historii rodzinnej bez rozjechania się na tematach pobocznych/dodatkowych jest ona ciekawsza, bardziej skondensowana. Jeśli miałabym to przełożyć na punktację to Marry My Husband dałabym 7 punktów, a Perfect Marriage Revenge 8,5/10 😊 

Obie dramy polecam z czystym sercem bo są naprawdę fantastyczne. Doskonała Zemsta Małżeńska dostępna jest na Rakuten Viki, a Wyjdź Za Mojego Męża tak jak wspomniałam wyżej - na Amazon Prime. Obie mają wciągającą historię i dostarczają ogromną ilość emocji. Well done Korea 😉

Komentarze

Krótko o mnie

Oglądam, przeżywam i piszę. Dzięki niedawnej epidemii otworzył się na mnie całkiem nowy świat Koreańskich, a później Chińskich seriali. Pochłaniam te dramy w czasem zastraszającym (nawet dla mnie) tempie bo są niesamowicie wciągające. Może i mam wielkiego stażu (bo zaledwie 4 lata) i nie widziałam pierwszych wielkich dram ale oddaję im swoje serce. Domagający się uwagi mąż i pies są tego dowodem.
Copyright © Pożeraczka dramy