Lawles Lawyer - Bezprawny prawnik

Jest wiele przypadków jakie wyszły ludziom na dobre ale bycie wmieszanym w sieć kłamstw, morderstw i kombinacji nie jest jednym z nich 😐 Życie prawnika jest wystarczająco ciężkie a jak się trafi na naprawdę brudną sprawę to może się to bardzo nieciekawie skończyć. Niestety trafiło się to rodzinom Bong Sang Pil'a i Ha Jae Yi i długo musieli czekać aż wszystko wróci to prawowitej normy.

Drama ma dość dualistyczny tytuł - Bezprawny prawnik - bo jak prawnik może działać bezprawnie? Bong Sang Pil i Cha Moon Sook dokładnie pokazują jak 😂 działając na granicy prawa, naciągając je trochę, tworząc podkładki, specjalne historie, wysyłając ludzi w odpowiednie miejsca o odpowiednim czasie ... no i najważniejsze przekupując ich. System jaki został stworzony w tym mieście jest niesamowity - brawa dla sędziny bo mało kto byłby w stanie zarządzać takim system przysług i nagród. Aktorka odegrała naprawdę bardzo ciekawą rolę. Podobnie jak złoczyńca z Vincenzo, ona też zostanie moją ulubienicą. Jestem pod wrażeniem jak Cha Moon Sook się to ładnie kręciło 😎 

Lawles Lawyer powstało w 2018 roku i stałosię pozytywnym kopniakiem w rozpoznawalności zarówno dla Seo Yea Ji jak i znanego już Lee Joon Gi. Pomimo wyjścia te 6 lat temu, drama nie zawodzi i ma w sobie wszystko - momenty do pośmiania, chwile wstrzymanego oddechu, zaczerwienione policzy i rzucanie pilotem w telewizor. Choć niektóre fragmenty są przewidywalne, jakby nie było to dalej koreańska drama😅, to nie odbierają one ani grosza entuzjazmowi oglądania. Co więcej gra w Lawles Lawyer zapewniła mocny fundament dla największych hitów pierwszoplanowych aktorów – Flower of Evil i It's Ok Not To Be Ok - oba na mojej liście TOP10 😍


Myślałam przez długi czas, że z tego roku to będzie jedna z nieliczny dobrych drama ale z ciekawości sprawdziłam czy coś jeszcze ciekawego wyszło w tym czasie. I tego się nie spodziewałam! 😲 W 2018 rok wyszło nie tylko What's Wrong with Secretary Kim (pol. Co jest nie tak z Sekretarką Kim?) ale m.in. także moje ulubione Something in the Rain (dosłowne tłumaczenie na polski to Ładna siostra, która kupuje mi jedzenie 😆) i Memories of the Alhambra (pol. Wspomnienia z Alhambry).

Wracając do Bezprawnego prawnika, historia świetna ale nie miało co zaskoczyć w niej bo jeśli się już widziało przynajmniej ze 3-4 dramy w tematyce prawa/przestępstwa/śledztwa lub/i zemsty, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zobaczyliśmy wszystko co jest możliwe w tym gatunku. Tutaj chemia między Seo Yea Ji i Lee Joon Gi bardzo dużo dała. Parę oglądało się prze fantastycznie! Jego bezpośrednie podejście do zemsty w świetle prawa i nie chowanie się z tym do czego dąży było przyjemne i (chyba) czymś nowym 😮

Wszystkie dramy wymienione w tym poście są dostępne na platformie VIKI i każdą z osobna polecam 😁

Komentarze

Krótko o mnie

Oglądam, przeżywam i piszę. Dzięki niedawnej epidemii otworzył się na mnie całkiem nowy świat Koreańskich, a później Chińskich seriali. Pochłaniam te dramy w czasem zastraszającym (nawet dla mnie) tempie bo są niesamowicie wciągające. Może i mam wielkiego stażu (bo zaledwie 4 lata) i nie widziałam pierwszych wielkich dram ale oddaję im swoje serce. Domagający się uwagi mąż i pies są tego dowodem.
Copyright © Pożeraczka dramy